Postup objednania tovaru v internetovom obchode Maxus.sk
1. Vyberte si tovar:
- Pokiaľ už presne viete, ktorý tovar si chcete kúpiť, odporúčame použiť vyhľadávanie v hornej časti stránky. Stačí zadať názov výrobku alebo kód výrobku a stlačiť ENTER
2. Vložte tovar do košíka:
- Pokiaľ ste si už vybrali, stlačte pri príslušnom výrobku tlačidlo DO KOŠÍKA. Tovar sa automaticky vloží do nákupného košíka a zobrazí sa okienko s informáciou, aký tovar a za akú cenu máte pripravený na kúpu. Tu sa môžete rozhodnúť, či už pôjdete do košíka a dokončíte objednávku, alebo pridáte do košíka ešte ďalší tovar. Pokiaľ už chcete ísť do nákupného košíka a dokončiť objednávku, kliknite na ikonu KOŠÍK v pravom hornom rohu a stlačte objednať.
3. Doručovacie údaje
- V tomto kroku je nutné vyplniť vaše meno, priezvisko, adresu, e-mail a telefón, na ktorý vás budeme informovať o stave objednávky. Políčka označené * sú povinné a nevyhnutné na dokončenie objednávky.
- Pokiaľ ste už u nás niekedy nakupovali, vyplňte prihlasovacie meno a heslo
- Pokiaľ ste u nás nenakupovali, môžete sa zaregistrovať čím budete mať prístup do užívateľskej sekcii a sledovať stav vašej objednávky alebo môžete sa prihlásiť ako hosť
- Pokiaľ chcete tovar doručiť na inú adresu, ako je fakturačná, odznačte políčko „Použiť ak dodacia a fakturačná adresa sú rovnaké “ a vyplňte adresu, na ktorú chcete tovar nechať zaslať.
- Pokiaľ tovar nakupujete pre firmu, vyplňte potrebné firemné informácie ako Názov firmy, IČO, DIČ.
4. Doprava a platba:
- Dopravu a platbu je možné zadať až po vyplnení dodacej adresy.
-
Vyberte si spôsob dopravy kliknutím na tlačidlo Upraviť spôsob dopravy, ktorý vám najviac vyhovuje. Môžete si tovar vyzdvihnúť osobne v našej prevádzke (Banská Bystrica, Zvolenská cesta 14), alebo si ho môžete nechať doručiť niektorou z našich dopravných spoločností. Následne kliknite na tlačidlo ULOŽIŤ.
-
Následne si vyberte spôsob platby, ktorý vám najviac vyhovuje. Objednávku môžete zaplatiť napr. na dobierku, platbou vopred na účet. Kliknite na tlačidlo ULOŽIŤ.
-
V dolnej časti stránky nájdete políčko „Poznámky a špeciálne požiadavky“, ktorá je určená na dodatočné informácie.
-
Prečítajte si a akceptujte obchodné podmienky zaškrtnutím políčka a stlačte objednať, objednávka sa odošle, a zobrazia sa informácie o tom, že vaša objednávka bola úspešne odoslaná.
5. Potvrdenie o prijatí objednávky:
- Keď náš systém zaznamená prijatie objednávky, zašle vám automatický e-mail, že sme vašu objednávku do systému v poriadku obdržali. Pokiaľ toto oznámenie do 24 hodín neobdržíte, skontrolujte najskôr svoju zložku nevyžiadanej pošty (spam), pokiaľ ani tam e-mail nenájdete, kontaktujte nás.
6. Potvrdenie objednávky:
- Po spracovaní objednávky našim pracovníkom, vám zašleme potvrdzujúcu e-mailovú správu, že vašu objednávku potvrdzujeme a že sme schopní tovar doručiť. Ak nie je možné objednávku z akéhokoľvek dôvodu doručiť, budete telefonicky alebo e-mailom o tejto skutočnosti bezodkladne informovaní.